Lene Marlin – Playing my Game (1999)

Zo pas lag deze cd in mijn brievenbus, besteld bij playtrade, de tweedehandsmarkt van play.com. Lene MarlinPlaying my Game. De debuut cd van deze Noorse jonge singer-songwriter dateert al van 1999 en nu pas heb ik hem aangeschaft. Ik hou van haar frêle zachte warme zalvend stemmetje, de leuke arrangementen en sfeervolle deuntjes. Sitting down here, unforgivable sinner als hoogte punt.. Haar debut is minstens even goed als het sfeervolle intieme “another day”. Haar meer recentere werk is iets te poppy denk ik, dat zoek ik later wel nog eens uit. Al klinkt het meestal toch wel in dezelfde stijl. Niet alleen de deuntjes, maar ook de lyrics vind ik van hoge kwaliteit.

o ja en ik ben net fan geworden op facebook.

Ik heb ook nog deze filmtip voor u.

~ door Jeronimo op augustus 24, 2009.

Geef een reactie

 
Volg

Ontvang elk nieuw bericht direct in je inbox.

